Untitled Document
5% הנחה
למזמינים מהאתר
073-7587080
שלוש תצפיות מרהיבות לחרמון המושלג
שלוש תצפיות מרהיבות לחרמון המושלג
לפעמים הנסיעה לחרמון מצריכה זמן רב מאוד. לפעמים נתקעים בפקק בדרך לחרמון. ולפעמים כמו בשנת 2020 של הקורונה… לא תמיד אפשרי להיכנס לחרמון. אבל אל חשש, הרי ברור לנו שאם אתם כבר מגיעים לחופשה באחד מהמתחמים של רשת כינורות בצפון – תשמחו גם לראות את הר החרמון עם כיפתו המושלגת. אז, "סידרנו" לכם שלוש תצפיות מרהיבות שיאפשרו לכם להרגיש שגם אתם קיבלתם קצת שלג בחורף הזה.

תצפית לחרמון מראש פינה
ברחוב החלוצים במושבה הוותיקה ראש פינה (שהוא סיור רגלי קסום לכשעצמו), בסמוך לבית הנגר דרקסלר ההיסטורי – ישנה תצפית ככה לפתע מתוך המושבה – שפורשת בפניכם תצפית מרהיבה אל הגולן, עמק החולה וגם אל כיפתו הלבנה של החרמון המושלג.

תצפית לחרמון מהר בנטל
בגובה של 1,164 מטרים מעל פני הים מתנשאת לה פסגת הר בנטל. זהו הר געשי, שניצב בו גם מוצב צה"לי גדול. אתר יפיפה לבקר בו, גם בלי קשר לחרמון. אבל, מי שמעוניין להגיע אליו במיוחד בשביל לצפות בחרמון יקבל מכאן תצפית מרהיבה הפורשת חלק גדול כל כך של החרמון סבא וגם חלק מסוריה ומרחבים עצומים של רמת הגולן. שימו-לב, שתמיד קר כאן בעיקר בגלל הרוחות הערות (גם בקיץ) ובחורף במיוחד.

תצפית לחרמון מהר דלתון
הר דלתון הוא הר געשי שמתנשא לו באמצע רמת דלתון השטוחה. וזו הסיבה שהנוף הנפרש מפה פתוח ובלי הפרעות. תוכלו לראות מכאן את עמק החולה ואצבע הגליל, את צפון הגולן, חלק נרחב מדרום לבנון וגם את החרמון המושלג בכל הדרו. לעיתים קרובות, אחרי שירד שלג כבד באזור לבנון – ניתן לראות מכאן את דרום לבנון צבועה בלבן. מראה מפעים ומרגש אפילו לציניקנים הכי גדולים שבסביבה.

רשת כינורות מאחלת לכם חורף נעים וגם… לבן!

מרכז הזמנות - 073-7587080
כתובת - המלאכה 23, עפולה
מחכים לכם!
kinorot.com © כל הזכויות שמורות
יש לכם שאלה ?
אל תהססו, צרו קשר עוד היום
הצהרת נגישות תקנון
שלח